Grönan i mitt hjärta <3

Var på grönan i förrgår. Skitkul dag. Hoppades på att kunna åka kvasten typ hundra gånger men det är fan en halvtimmes kö. SUCK! Annars blev det nog inte så mkt åka. Mer lotter. Men det var tur för jag hade turen med mig. Vann nämligen en elgitarr. MOAHA här ska man störa grannar när man skaffar förstärkare :D Nää, men jag ska stämma och skaffa förstärkare till den. Är inte bäst på att spela elgitarr. Det är mer trummor, akustisk gitarr och sång som är min grej.
För att fortsätta på grönan. Jättekul dag. Pandan på bilden under vann Joar, inte jag ;) Förutom elgitarren så vann jag nog mest tröstpriser, fast jag har inget emot det ^^





Älskar den här bilden på mig och Joar <3


Kommentarer

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0