10 sanningar om mig

Tänkte att ni skulle få veta dessa:

1. Jag har sjungit sen jag var 3 år gammal. När min lillebror föddes (kom hem från sjukhuset) så satt jag bredvid hans säng och sjöng för honom.
2. Jag gillar inte korv. Jag kan äta det, men jag gillar det inte.
3. Jag är vig men jag har aldrig kunnat gå ner i splitt eller spagat.
4. Jag är rädd för vaxdockor x)
5. Jag kan verka tråkig och stel först och jag har svårt för att le. Men sanningen är att jag är sprallig och gillar att ha kul. Att jag inte ler så mkt är för att jag inte vill visa min tandställning om det kan sitta kvar ngn mat på den
6. Jag har bara uppträtt själv en gång. Det var på Viking Line. Då sjöng jag Sing for life - Andreas Jonson på en karaokekväll. Jag kände mig stolt över mig själv efteråt :)
7. Pippi Långstump var min första idol (1-5 års ålder). Jag har kvar gamla leksaker och filmer i källaren, men om jag ska se på filmerna så tittar jag på internet.
8. Jag har spelat fotboll i fem år (som högerback), jag sög men det spelade ingen roll förän vi började på allvar. Så när jag var 10 år så slutade jag. Nu är jag jäkligt bollrädd
9. Jag är osäker så jag tar aldrig första steget.
10. Jag kan inte vissla.





 


Kommentarer

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0