Today

Inte hänt så mycket idag. Wow, intressant att berätta om dagen då. Haha nää men jag kan berätta lite. Mest är det bara negativt, men trots det är jag på ett positivt humör.

FRANSKA: Försenad till lektionen, säkert 20 minuter. Låter dåligt men det var knappt någon där. Anyway, så kände jag mig lite proffsig på verben som vi håller på med just nu. IR, RE och ER verb. Faktiskt rätt enkelt när man väl kommit in i det. Men jag kommer ändå att sluta med franska till gymnasiet. Kort lektion och vi fick gå tidigare.

SO: Yah, arbetsmarknad. Hmm det var rätt svårt att skriva ett CV (alltså inget riktigt bara test). Hehe egenskaper om sig själv, vad man är bra på. Man får fråga andra mycket om det. Men sen kan det vara rätt pinsamt och skriva ner saker som man själv tycker man är bra på ^^ Var inte försenad föresten :D

LUNCH: Pasta med tomat och salamisås. Få gånger jag blir mätt på skolmaten men idag blev jag det :)

SO: So igen. Denna gången fick jag göra ett försenat religonsprov. Hoppas det gick bra. Kärde bara fast på ett par frågor men jag kände mig säker när jag kom på :p

IDROTT: Hmm jobbigt i omklädningsrummet. Så otroligt jobbigt att vara fiende till en föredetta bästis. Najjs. Hon bara surar hela tiden även om man inte gjort något. Bara man är i närheten så gör man fel (!) :/ Iallafall så har vi på gympan börjat med orientiering. Sjukt kul att gå vilse på sin egen skolgård ! Inte särskillt bra på det men det är kul :)

HEM: Två kompisar följde med hem till mig idag. Körde leken "Jag har aldrig". Fan va kul påståenden xD


Kommentarer

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0