Hi again

Äntligen är jag tillbaka och bloggar efter några dagars paus. Jag hade inte så mycket att skriva om men nu har jag typ det. Anyway, igår så sovde Malin över hos mig, det var jättekul :D Sista vi gjorde innan vi gick o la oss var att se Harry Potter och dödsrelikerna. Såg den aldrig på bio så det var första gången. En skitbra film men också mycket hemskare än de tidigare filmerna.
Idag så sa jag hejdå till Malin vid ett sen så stack jag med mamma och pappa till centrum och shoppade lite. Det enda man behövde ha på sig nu är typ bara linne, tights och jacka. Stockholm i mitt hjärta <3




Kommentarer

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0