Good luck Mariah

Haha här har man suttit inne typ hela dagen när det är Valborg. Najjs. Iallafall så har jag hunnit läsa typ 5 kapitel i Eclipse (och ja, jag läser om hela serien.. men på engelska), laddat in helt nya låtar på mobilen och har nu skaffat videofy :p Det kommer inte komma några klipp på mig just idag men till sommaren maybe. Tyvär så glömde jag webbkameran och jag har ingen android eller så.

Ska vara ute en stund nu innan majbrasan startar eftersom värmen här inne tar kål på mig (haha). Dels den varma laptopen jag har in knäet och dels att vi inte har någon air condition så ja :P Kommer säkert bli kallare till kvällen. Haha fast just nu funkar Joar som en air condition för mig. Kall som en vapyr maybe ? Haha wow, jag kanske borde sluta läsa.. fast nä. Jag ger mig inte förän hela serien är utläst. Joar kommer bli förbannad på mig xD

Blir inget mer bloggande för mig idag. Kanske så kommer det fler inlägg imorn eftersom jag åker hem då. Men jag måste plugga till två viktiga prov så jag vet inte.


Kommentarer

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0