Frågor från frågestunden :)

Frågor från Anna: ( http://annaanstensen.blogg.se/ )

Varför började du blogga?
Jag tror att jag började blogga för att ha något att göra. Men nu har det blivit mer som en hobby :p

Vad vill du läsa på gymnasiet? :)
Jag vill börja läsa musik. Kommer alltså att börja på estetiska.

Fråga från Ellen:

Varför döpte du bloggen till cheeese ?? :)
Jag döpte bloggen till cheeese för att den mest skulle handla om bilder. Du vet som man säger innan man tar kort "cheeese" :) Inte för att jag gillar ost eller så, eller jag gillar ost men det var inte anledningen till namnet :p

Frågor från Rosida: ( www.beyondthesurface.blogg.se )

Tror du på aliens?
Jag tror att det kan finnas liv på andra planeter än Jorden men jag tror inte att det finns typ aliens som kommer att ta över vår planet eller så x) Men liv på andra planeter.. ja :)

Vad är det fulaste plagget enligt dig?
Det fulaste plagget enligt mig.. hmm. Den var svår. Jag gillar kläder. Men det fulaste måste nog vara sånna där överdrivet stora byxor. Alltså sånna som.. är mönstrade och allt. Typ...

Vad är det snyggaste plagget?
Det snyggaste plagget är... jeans. Jag skulle kunna fylla min garderob med bara jeans. Speciellt smala jeans. Det är plagget jag oftast bär :p


Kommentarer

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0