Wish for summer <3

Sitter nu här och lyssnar på mamma och Joar som försöker lösa uppgifter i en app som jag laddat ner till min iphone som de tyckte verkade intressant och laddade ner till Ipaden. Haha, de garvar när de fattar och blir sura när de inte fattar. Sjukt kul att lyssna på :p

Appen heter CRAZINESS och finns till iphone och ipad.. Till android vet jag inte..


Anyway, som rubriken lyder. Jag vill ha sommar igen. Har haft snö i mindre än en vecka här och jag vill redan att den ska försvinna. Ändå ska man ut och åka lite pulka i helgen.. om den ligger kvar. Men det ska väl bli minusgrader så jag antar det. Usch, jag vill ha sommar igen :'( Har köpt in 2 nya shorts bara på mindre än en månad.. lyckat att inte kunna använda dem förän i slutet på våren och sommarn, haha.



Bild från i somras. Lite solbränd var jag väl. Var inte ute så mycket, men det här året ska det bli ändring. Behöver inte bli brun men jag ska röra på mig mer.. va ute mer och framför allt BADA :D
Vatten, stan är full av vatten... tralala <3

MARIAH <3 SOMMAR


Kommentarer
Postat av: Maria en av norrlands bloggar

Hej allt bra med dig ? var gärna med i dagens blogg.

http://mariaenliten.blogg.se/2012/january/bli-dagens-blogg-2.html#comment

2012-01-28 @ 23:46:49
URL: http://mariaenliten.blogg.se/

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0