We all live in yellow and cute jeans

Äntligen !! De gula jeansen är mina. Köptes in igår.. men jag sörjde fortfarande min digitalkamera för mycket för att orka ta ett foto. Nu får mobilen fungera som en B-plan. Shiiit vad jag älskar dessa.
Ska säkert ha dem i skolan imorn. Men jag undrar vad alla kommer att säga som bara har sett mig i svarta, lila och grå jeans. Jaa.. gult blir nog helt nytt ;p





Dessa underbara jeans kan ni hitta på GinaTricot för typ bara 350 :-
Linnet går att hitta på samma ställe :)

(ursäkta den obäddade sängen...)


Kommentarer

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0