Bloggföljare

Ja, jag är inte en sån som sitter och skriver min blogg bara, jag följer även andras. Den blogg som jag följer mest är Mikaelas blogg: www.micahs.se. Mest för att jag gillar bebisar. Ni vet för att hon är ju typ 15, som jag, och mamma. Jag komenterar också ofta. När jag väl kollar in det där komentar fältet så ser jag andra som skriver jälvigt elaka saker. Tycker det är så dumt mot henne. Jag menar, hon gör ju sitt bästa som mamma. Ärligt, hade jag fått barn som 15 så hade jag säkert bett mamma ta hand om han/hon.

Ser upp till Micah faktiskt. Hon är väldigt stark för att vara 15 :)


Kommentarer
Postat av: LADY UMBRELLA

allt bra? :)

2011-03-12 @ 23:02:41
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0