Från Vampyrer till Varulvar till Änglar OCH 500:de inlägget!

Yes.. haha. Jag har blivit beroende av Änglar nu. Inte längre ett vampyr eller varulvsfreak. Men kan ni gissa varför jag nu är beroende av änglar? Jo, därför att jag läst "Hush hush"-serien (av Becca Fitzpatrick), som på svenska heter Fallen Ängel. Wohooo. Tre böcker har kommit ut än så länge. Fyra har jag för mig att det kommer att bli. Fast den fjärde kommer ut i oktober. Shiit, orkar inte vänta så länge :( Typiskt mig att läsa ut den tredje på en dag, borde dragit ut på det mer, men jag slukar verkligen böcker när jag hittar någon bra.



åhh längtar till fjärde boken!





OCH SÅ HAR MAN GJORT DET 500:DE INLÄGGET PÅ DENNA BLOGG! OCH DET TÄNKTE JAG FIRA MED EN TÄVLING :D

Tävligen
är då en fototävling! :) Fotot som ni tar ska har något med vintern att göra.
Vinnaren får en header gjort av mig, och dessutom en plats i mina länkar med bloggar :)

Och ja, vad är en tävling utan lite regler:
* MAN MÅSTE HA TAGIT BILDEEN SJÄLV
* MAN FÅR INTE REDIGERA BILDEN
* MAN FÅR INTE TA EN BILD FRÅN INTERNET

När jag har fått in runt 4 bidrag (eller fler) så blir det röstning. Man får då TVÅ röster. Man får rösta på sitt eget bidrag, men bara en gång. Den andra rösten får gå till ett annat bidrag.

För att skicka in bilden till mig. Ladda upp den på er egen blogg och kopiera länken till den. Skicka länken till mig i en kommentar. Jag sparar bilden och när jag fått tillräckligt många bidrag så lägger jag upp det i ett inlägg och ni får rösta :)

HARE GÖTT :)


Kommentarer

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0