Förlorad ängel

Är föryld så jag gick hem tidigt från skolan. Passade då på att gå in i bokaffären, som ligger rätt nära, för att köpa "Förlorad Ängel". Först höll jag på att få panik när jag inte hittade den, men sen efter ett tag så kom den fram :p

Föresten, det var typ en sur tant före mig i kön. Hon stod och skiftade mellan två köer. Hon hade nyss ställt sig i den andra kön när det blev ledigt i den kön jag stod i. Jag gick då fram för att betala och då sa hon typ:
"Jaha, här tränger man sig tydligen"
Bah, vaa? Nä, du stod ju i den andra kön nyss. Inte mitt fel O_O Blev så förbannad, men jag lugnade ner mig lite genom att sätta på mig hörlurarna och lyssna på musik istället.
Jaja, nu är jag hemma och har hunnit läsa 100 sidor i boken redan. Hehe men hittar jag en spännande bok så slipper den inte mig tills jag läst ut den. Så de det bara. Jag är nördig i att läsa, men SO WHAT? :p




haha trött jag är

Någon som har boktips? Jag har nog läst ut boken innan torsdag ;D


Kommentarer
Postat av: Tatjana

Är det en uppföljare till 'fallen ängel'? xO

2011-10-03 @ 20:22:48
URL: http://suntra.bloggplatsen.se

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0