Long time ago

Okej, jag ska inte ljuga. Jag är usel på att blogga. Iallfall när det gäller att hålla bloggen aktiv. Problemet är väl att jag faktiskt inte orkar då jag har så mycket att göra nu för tiden. Skolan är stressig. Jag är stressad. Mitt liv är stressigt. Usch. Jag tvingas att plugga in så mycket just nu och det är skitjobbigt rent sagt!
Men jaja, jag ska inte ta ut mitt stressiga liv på den blogg som jag inte uppdaterat på evigheter. Istället så hade jag tänkt skriva om något kul! Typ som "det ena eller det andra" eller vad det nu kallas ^^
 
Pizza eller Tacos
Lila eller Rosa
Chips eller Popcorn
Cykla eller
Katt eller Hund
Sova eller Vara vaken
Sjunga eller Spela instrument
Sola eller Bada
Läsk eller Vatten
Sommar eller Vinter
Hemmakväll eller Utekväll
 
Sådär, det var ju intressant :)
haha kanske inte så mycket, men jag vet ärligt talat inte vad jag ska blogga om längre, haha. Kanske kommer på det frammåt sommaren eller så :)
 
bjuder på en bild iallafall
 
såhär såg jag ut på påskafton då ^^
 
xoxo Mariah

Kommentarer
Postat av: Jonna

HEJ DU ÄR FIN O SÖT O AWESOME OCH BÄSTA SYSTERN

DIN BLOGG ÄR JÄTTEBRA *bookmarked*

<3 <3
<3 <3

2013-04-03 @ 21:50:09
URL: http://wawesofpassion.blogg.se

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0