ÖNSKELISTA: APRIL

Jaha. Då var man färdig inför april då. Här är min önskelista. Har mycket att se fram emot. Bland annat att jag börjar i en ny skola (redan nästa vecka), sedan påsken och sist men inte minst FRANKRIKE!. OJ, vad det ska shoppas där. Fast vi åker bara en weekend så man får se hur mkt man hinner med när man ska besöka museer också. SKA BLI AWESOME!

Okej, åter till önskelista. Detta är var jag vill köpa in under april månad. Denna månad blev det himla lite köp (enligt mig åtminstonde). La även in en klänning jag skulle vilja ha på mig när jag slutar första ring. Säkert när jag tar studenten egentligen. Jag är inte mycket för klänningar. Men denna var söt :)




Kommentarer

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0