Ice cream freeze

<3

FINALLY. GB HAR GETT UT ÅRETS GLASSKARTA :D
Jag är tillhör den typen som verkligen inte kan leva utan glass. Men vem kan? Hur gott som helst. Och dessutom perfekt att ära när det är sommar :D (och höst.. och vinter.. och vår (a))
Och känner ni till Solero Shots? NU Calippo Shots. Dessa är tillbaka. Åhh älskade det när jag var liten. Så himla härligt det ska bli när snön försvinner helt och hållet och det blir över minst 15 grader. Jag kommer verkligen sitta och äta glass varannan dag eller något. Nåja, jag ska ju smaka på alla glassar.. sen får vi se (;

Vilka glassar tänker ni smaka? :)






Kommentarer
Postat av: Jonna

CALIPPO SHOTS <3

Fast de borde göra en lemonlime också!!!! :'3

2012-03-13 @ 20:52:47
URL: http://wawesofpassion.blogg.se/

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0