Woop woop

Drar till mammas jobb idag. Har nämligen ingenting att göra, men det ska bli kul ändå :D Efteråt blir det att hämta ut paket. Beställde lite från junkyards sommarrea. Hoppas allt passar nu. Vad det var som jag beställde visar jag ikväll och dessutom dagens look och dagens låt.
Blev lite skrivet igår, jag vet. Men lovar att bloggen ska bli lite mer aktiv nu. Eller att jag ska bli det... eller någonting. Ikväll kommer min lillebror hem från hans kompis landställe och vi ska hitta på lite bus imorn då. Bada kanske... tror iaf att det blir bra väder ^^ Annars kanske vi tar en träningsrunda. Hur lat som helst från man ju inte bli på sommaren... right? Aja.. vi ska hitta på saker och ting iaf. Har planerat en del inför nästa vecka, så hoppas inte planerna ställs in.
 
Anyway..nu måste jag göra mig i ordning. Ses senare!
 
 
inte bästa bilden.. men jag har inte hunnit ta så många foton i år ^^
 
/Mariah

Kommentarer
Postat av: Helena

junkyards vad är det för något???

Svar: junkyard är en hemsida där man kan beställa kläder ;D www.junkyard.se
Mariah


Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0