Var har jag varit?

Jaa, jag har ju inte bloggat på ett tag. Det senaste inlägget kom ju i tisdags. Jag bloggade från mobilen och satt då i bilen påväg till..... GÖTEBORG! Just det! Så jag har inte haft tillgång till dator och sånt.
Bodde på ett himla awesome ställe med pool, minigolf och biljardbord. Blev mycket plaskande i poolen för mig och brorsan då när vi inte var i Nordstan, Universeum eller på Liseberg. Himla najsiga dagar och bra väder! :D Men läste idag i aftonbladet att det spöregnar himla mycket där nu. Stackare <3 Men vi åkte rätt vecka iallafall. Det gjorde vi ju inte när vi var i Paris. Då regnade det i mängder!
 
Aja, jag ska lägga upp bilder senare... tills dess får ni en bild på mig och min fina vinst på ett lyckohjul. Fast man gjorde väl av med mer pengar en vinsten egentligen är värd.. haha. x)
 
 
ser helt galen ut.. haha... men jag är galen... i kexchoklad <3
 
/Mariah

Kommentarer

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0