Did you know...

Tänkte ta tio "vet du vad"-saker om mig ^^
 
Visste ni att:
... jag älskar glass
... jag har sett Kristen Stewart och Taylor Lautner i verkligheten
... jag läser bloggar oftare än vad jag bloggar själv
... jag kan titta med en ögat inåt och det andra rakt fram.. haha
... jag brukar skriva mycket på min fritid: blogginlägg, låttexter, noveller.. allt
... jag hamnar aldrig under vattnet med huvudet när jag hoppar från bryggan
.... har jag inget att göra så ser jag på disney (:
... på lördagen köper jag två påsar nappar och en chokladkaka: det håller till nästa lördag
... min favoritlåt just nu är "Somebody that I used to know" med Gotye och Kimbra
... jag vet inte vad jag ska skriva som sista sak ^^
 
 
Så, nu känner ni  mig bättre ^^
 
/Mariah

Kommentarer
Postat av: Helena

Ne det där viste jag inte om dig Mariah!:D

Svar: :)
Mariah


Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0