Bloggpausen

Ursäkta för bloggpausen. Jag behövde den. Det är ju mitt i sommaren så vem pallar att blogga då? Inte jag iallafall. Sedan har jag ju ett landställe.. eller mina föräldrar har rättare sagt och då kommer jag ju inte in på datorn lika lätt eftersom att vi inte har med någon. Möjligtvis kan jag blogga från mobilen, men det är inte lika "kul".
Sen så har ju Sverige plötsligt drabbats av dåligt väder. Vilket gör mig otroligt deppig. Ingen sol = Ingen glad mig.
 
Men, jag ska försöka lova ett blogginlägg om dagen.
Kanske bloggar mer när skolan börjar sen. Men jag har grymt mycket att plugga in eftersom jag bytte skola mitt i terminen. Byte även linje. Not funny. Härligt med vänner. Men inte allt plugg. Gulp.
 
Aja, nu ska jag ut och handla med mamma och pappa i brist på saker att göra. Sedan vill jag har godis och det slipper jag betala själv isf... Haha :') <3
 
 
 
/Mariah

Kommentarer

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0