It's the final countdown!! dudududuudu...

Haha nu sitter jag bara och räknar ner till allt spännande som kommer hända i år. Eller ja, spännande och spännande... men jag har längtat!

6 feb: börjar på klättring!
20 feb: tandställningen försvinner!
någon vecka efter: färgar och klipper håret ^^
slutet på april: ÅKER TILL FRANKRIKE!
9.. 10.. 11.. någonting: SKOLAVSLUTNING
SOMMAAAAAR
OH GOD! Jag vill verkoligen ha sommar... nu!!
Fast jag vill inte gå miste om det som har planerats in ^^

Vill ni veta vilken färg och frisyr jag skaffar? Var i frankrike jag åker? Hur mkt skills jag har i klättring? 
Då äre bara att fråga ^^




Kommentarer
Postat av: Yuki Yoursic

Fin design :) och så söt du är :)

2012-02-07 @ 23:36:20
URL: http://yukiyoursic.blogg.se/

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0