Fredagsmys

Ja. Då får man uppleva fredagsmyset igen. Jag skulle hellre vilja ha längre lov eller sommarlov för evigt. Men tyvärr så måste man återgå till skolan någon gång.
Jag kommer få det himla stressigt i andra ring på gymnasiet. Mycket som ska bli färdigt. Jag bytte gymnasium i våras. Och inriktning för den delen. Jag fick fortsätta och börja tvåan, men det gör att jag måste plugga mer dessutom.
Så för att vara ärlig nu så tror jag att jag lägger ner bloggen. Om det blir tills jag börjar sommarlovet nästa år eller om jag raderar bloggen vet jag inte än.
Men jag måste fokusera nu så att jag inte behöver gå ett fjärde år.

Får bli en dagens look nu. Men jag kan inte lova fler inlägg på ett bra tag ^^


Kommentarer

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0