Hejhejhej länge sen! GLAD PÅSK!

Ursäkta. Jag har haft fullt upp på sista tiden. Har bytt skola, haft klättring, kör, barnvakt en gång... blev lite för mycket för mig men jag ska snart sätta igång med att blogga igen. Iofs, snart bär det ju av till Frankrike.. men tills dess så ska det blir lite inlägg iaf :)



Och  nu så är det ju påsk :D Så glad påsk allihopa :)
Hoppas ni får mycket godis... jag får det inte xD Eller jo, men eftersom jag är 16 nu så blir jag behandlad annorlunda på påsken och får mindre påskägg :( Trist men ändå inte. Jag behöver inte godis :) Fast ett par påskägg har man ju fått :) Bland annat ett med en Vampire Diaries säsong (TVÅ :D) och sen en mobilhögtalare som inte fungerar D: Och en lott som inte jag vann på :/
Well well, påsken ser ut att gå bra för mig ^^

IAF: GLAD PÅSK :)




Kommentarer

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0