BRAINFREEZE

Hehe bloggfri dag igår. Inte så att inget speciellt hände... jag var bara så otroligt trött hela dagen så det blev inga inlägg. Men jag kan berätta att jag äntligen fått skoldatorn. Så skönt att sitta och göra läxor och skriva uppgifter på den. Hmm, det trodde jag aldrig att jag skulle säga. Hehe fast jo. Så länge man får skriva så är saker och ting kul. Matte är nog det sämsta ämnet.

Idag iaf:
Var ute med min kompis Maria och shoppade. Eller vi kollade mest. Jag hittade inget men det gjorde Maria. Och ja, vi heter likadant men so what? :p Föresten, jag hade en mössa på mig när jag gick hemifrån. När jag kom hem så hade jag ingen mössa. Varför; jag la ner mössan i Marias kasse. Hehe, men nu har vi ju en anledning att ses så snart som möjligt igen ;)

Ni vet ju:
Om man inte har på sig mössan så blir det kallt
Blir det kallt så blir man förkyld
Blir man förkyld så blir man hes
Blir man hes så viskar man
Viskar man så ljuger man
Ljuger man så hamnar man i fängelse
Hamnar man i fängelse så dör man

SÅ GLÖMITE MÖSSAN ;D xD


Kommentarer

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0