15 dagars-lista

Dag 1 - Varför jag började blogga & hur jag började blogga.
Dag 2 - Mina intressen.
Dag 3 - Mina vänner.
Dag 4 - Vart min drömresa går & varför.
Dag 5 - Min familj.
Dag 6 - Någon & några jag saknar.
Dag 7 - Hiss & Diss
Dag 8 - Bloggar jag läser.
Dag 9 - Hur min framtid ser ut och varför.
Dag 10 - Ett program du tycker om och varför.
Dag 11 - Min önskelista.
Dag 12 - Min favorit butik.
Dag 13 - Något jag inte klarar mig utan.
Dag 14 - En gammal händelse.
Dag 15 - Min idol.

Ska sätta fart på bloggandet.. allvar nu :)


Kommentarer

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0