Så länge jag nyser så är det fortfarande vår

Kan säga att det inte är någon idé att tro att det redan är sommar. Anledningen.. ja, den finns här:
Jag har inga allergitabletter kvar att ta (inte för att dem jag tar hjälper något vidare) och sitter dessutom och nyser hela tiden. Kan inte ens sjunga eller prata rent förän på natten.. och då är det ju inte ngn idé. Jag säger bara så här. Ha inga stora förväntningar på att det är sommar än, för det är det inte så länge jag sitter och mår dåligt ^^



föresten.. till er som inte märkt det så regnar det ute o.o


Kommentarer

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0