Here and now

Jag har inte varit en vidare bra bloggare på sista tiden. Vet inte om jag bara inte haft lust eller om jag ska lägga ner bloggen. Iallafall så ska jag se till att få ihop några inlägg idag. Hoppas ni fortsätter att läsa min blogg ändå :)

Kan berätta lite som hänt i helgen:
Fredag; FF. Mamma och pappa på fest så det blev lite fredagsmys typ ^^
Lördag; Inget speciellt hände direkt. Var mest hemma och mys. På kvällen såg jag Karate Kid för första gången och den var skitbra. Rekomenderas !
Söndag; Drog ut på landet. Tog på mig för mkt kläder så det var varmt, men när jag tog av mig tjocktröjan så började det blåsa. Såååå. På kvällen såg jag på Det blir bättre. Och sen låg jag och läste innan jag blev trött och gick och la mig..

Såååå, ni har nog inte missat så mkt ;)

 


Kommentarer

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0