The reason

Anledningen till att jag inte skrivit i varken onsdags eller torsdags är att i onsdags så var vi tvungna att avliva min kanin, Niina. Det var verkligen jättejobbigt för mig eftersom jag haft henne enda sen jag var 10. Fick henne på min födelsedag, eller dagen innan egentligen.. skit samma hon var min present iaf. Grejen är den att jag verkligen saknar henne. Varför vi avlivade henne var för att hon var blind, hade tumörer här och var och på slutet fick hon epilepsi, stackarn <3 Kan inte beskriva hur mkt jag grät hos vetrinären :<


REST IN PEACE NIINA 14/8-2005 - 23/3-2011

bilder säger mer än tusen ord... <3







stumpan, du kommer alltid leva i mitt hjärta <3


Kommentarer

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0