Tankar..

Asså har ni tänkt så här..

11 september, World Trade Center.
11 Januari, Haiti.. jordbävning.
11 Mars, Japan.. Tsunami.

...Då det är uträknat att jorden ska gå under.. är.. 21/12-2012
åsså lägger vi ihop datumet.. 2+1+1+2+2+0+1+2= vad då? ja juste.. 11.

Jag tror dom försöker säga nånting?

Jag hittade det här på en av mina kompisars status på fb och började fundera. Tänk om världen verkligen går under år 2012. Det skulle va för hemskt. Om inte... ja då blir det jättefest dagen efter. Anyway.. jag undrar redan nu vad som kommer hända på min lillebrors födelsedag .__.


Kommentarer
Postat av: Tatjana ♥

Jag tror nog inte att världen går under år 2012. Så mycket har vi inte hunnit förorena den än.

2011-03-16 @ 06:38:26
URL: http://www.suntra.bloggplatsen.se

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0