Take risk, take a chance, make a change

Min första audition är nu klar. Det gick otroligt bra faktiskt. Mycket bättre än jag trott. Ska söka till estetiskt gymnasium och då måste man göra audition. Och jag är glad att jag gjorde det.
Först så var det ett teoretiskt prov. Rätt så enkelt, men det gick över på massor med pianoackord.. och jag kan inte spela piano så där jättebra eftersom jag aldrig gått någon kurs. Men tack vare min musiklärare så gick det hur bra som helst. Hon följde med mig och kompade när jag skulle sjunga. Ännu en sak jag är glad för.
"Juryn" sa att jag hade bra röst.. så jag har väl en chans, kanske :)




Kommentarer
Postat av: Jonna

Du är bäst <3

2011-03-10 @ 17:06:23
URL: http://rainingsunshine.blogg.se/

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0