Sims... bilder (:

Här får ni lite bilder på mitt gigantiska hus och tomt + familj ^^



Hannah och John Bender. Nu gifta (:



Kayla Bender och hennes pojkvän VJ Alvi.. eller nu Blue Banana :D



Hela huset.. tog timmar att inreda bara en våning. Orkade inte göra fler våningar ;)



Väldigt mycket space.. men det är rätt bra ändå... bläddra neråt för att se trädgården... Om någon har förslag på hur jag kan möblera framsidan, komentera :D



Voila... poolen blev jag nog mest nöjd med... trädgården i huvud taget faktiskt.



Parken. Föräldrarna har önskan att skaffa typ tuuusen barn :P


Det var allt. Vill ni har lite fler bilder, fråga :)


Kommentarer
Postat av: Jonna

Haha xD Fkking nice juuu ^^

Tusen barn ... be honest nu ;D Det är du som bestämt att de ska få de va? < 3

2011-03-06 @ 14:59:13
URL: http://rainingsunshine.blogg.se/
Postat av: mokja

mera bilder ;)

tror jag snart kommer ta över vår pc och börja spela sims igen ^^)

2011-03-07 @ 19:25:51
URL: http://www.mokja.bloggplatsen.se
Postat av: Josefin

Kan du visa flrea bilder ? lite närmare och så? Var ett jätte fint hus och skulle gjärna prova på att bygga just det! :)
Tacksam för svar! :D
Kramiis!

Svar: Åh, tack :)Skulle gärna vilja visa fler bilder på huset, men det var länge sen jag gjorde det och tror inte jag har kvar den familjen längre. Om jag hittar fler bilder så lägger jag upp de här på bloggen. Håll utkik isf :)
Kram
Mariah

2012-10-25 @ 17:03:56

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0