Måste ha

Singstar + Guitar

Det här spelet skulle passa så sjukt bra hemma hos mig eftersom jag sjunger ( vääääldigt mkt ;) ) och min lillebror spelar gitarr, eller bas egentligen. På den här spelet kan man hitta låtar från bland annat Paramore (<3), Colbie Calliat, Muse, U2.. m.m. De flesta låtar och band som är med har jag inte ens hört.

Spelet kostar 399 :- på CDON och finns till Playstation 3. Jag vet inte hur mycket gitarren kostar eller om den följer med. Men det här är något som jag skriver upp på önskelistan (:


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Lägg ut bilder på ditt rum när det är färdig städat? ;)

2011-03-03 @ 13:23:48
Postat av: VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg



SV: superkul att du är med och tävlar i dagens blogg! <3

2011-03-03 @ 16:13:34
URL: http://vadfanskajagheta.se

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0