I will be popular

Shiiit alltså. Killen vann asså :D Eric vann hela melodifestivalen. Jag är så jävla glad att en låt jag velat ska vinna för en gångs skull har vunnit. Hoppade typ ur soffan när jag hörde att han vann. Inte alla i min familj var lika glada. Men jag antar att det är för att jag är tjej.. hmm. Kanske inte gäller alla tjejer. Anyway. Vad tyckte ni om slutresultatet ? :)
Och tror ni han har en chans i europa ? Han fick ju höga poäng från en del länder så jag tror det :) Det är ju en skitbra låt. Söt är Eric också :)



Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-03-12 @ 22:55:54
URL: http://millahoman.blogg.se/

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0