Förkylningens verk

Ja sånt händer, inte sant ? Jag har skitont i halsen, fryser och nyser. Det är det som händer när man är förkyld men ändå så försöker jag sjunga så gott jag kan. Det går inte särskillt bra och gör bara ont, men är man hemma ensam om dagarna så måste man ju göra något. Innan jag började sjunga så såg jag klart en serie... åter till ämnet. Jag antar att jag är lite lättad att jag är sjuk nu.. och inte senare. PEPPAR PEPPAR !

Fler som försöker göra saker som de inte kan göra när de är sjuka ? :p


Kommentarer
Postat av: Stina

Ja visst är dom!:) Vill ha!

2011-03-21 @ 16:01:27
URL: http://stinamanda.blogg.se/

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0