Boom boom boom

Skojjar inte, min mage gör skitont, dessutom har jag ont i huvudet efter en lång dag i skolan. Jag borde inte ens varit i skolan idag för jag är verkligen skitförkyld. Det känns verkigen inte bra för mig nu...

Idag är det föresten precis en vecka sedan vi tog bort naninen Niina. Hon kallades Nanina av min näst yngsta syssling :'3. Saknar henne. Började dagen med att sätta mig där hennes bur brukade vara. Antar att jag sörjer henne lite väl mycket, men hon var vitt första husdjur och betydde mkt för mig

Vila i frid Niinen ♥


Kommentarer

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0