Kamerabegravning

Ojski pojski, min kamera gick inte att laga. Den gick sönder förra veckan typ och är köpt förra året. Men eftersom jag inte kan leva utan en kamera, eller jo jag har en mobil men det ger inte samma skärpa, så ska jag såklart köpa en ny. Frågan är bara när ? Jag behöver den redan till skolavslutingen sååå. Håll tummarna för mig (:

Här är två kameror som jag gärna skulle vilja ha :) ( den andra är den jag har som är sönder )



Den lila som är dubbelskärmad finns att köpa på till exempel eligiganten ( var där jag hittade den ).
Den svarta finns att köpa på både elgiganten och t.ex. cdon..


Kommentarer
Postat av: Elin- foto

jag sulle vela ha en dubbelskärmad, funkar inge bra att ta egobilder med min system utan stativ, och min kompakta är halvtrasgi, hah a^^

2011-06-03 @ 22:10:58
URL: http://unreasonables.blogg.se/

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0