Sommaren är kort

W
WO
WOW
WO
W

 

WOW

BLÄ!

Mindre än en månad kvar till skolstarten. Jag måste säga att jag har slängt bort en del tid av sommaren på att ligga i soffan och lata mig. Men måste man göra saker under sommaren. Hela sommaren?'
Nja, jag vet inte. Hur som helst så ska jag passa på att göra det som jag inte hunnit med resten av sommaren som att:
Färga håret
Gå på tivoli
Kanske gå på ngt museum
Radera bilder från datorn
Och se Green Lantern (vann biljetter till den)

Jag kommer hem imorn så då har jag väl chansen. Brorsan har namnsdag imorn så jag måste fixa fram ngt. Sen så ska han iväg på innebandyläger... eller det är typ bara under dagen. Så det går nog inte att göra ngt med han på dagarna. Hört att det lägret tränar ihjäl en.. hehe. Jag får iaf se om jag får tag på kompisar :)

 

Bild som jag har på headern.


Kommentarer
Postat av: Tatjana ♥

Klart man inte behöver göra något hela tiden! Det mesta jag gjort under sommaren är just precis ingenting xD <3

2011-07-28 @ 21:54:06
URL: http://www.suntra.bloggplatsen.se

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0