Sam Tsui

Jag har blivit helt galen i denna youtube singer. Bäst för er att ni också är det. Hahah, nä men allvarligt. Hur kan man inte älska honom? Han har både utseendet och rösten <3 Detta är för tillfället min favoritlåt med honom. I denna låt så sjunger han med en tjej som heter Christina Grimmie. Hon är begåvad hon så kolla in hennes videor också :)

Nu är det ngt konstigt på dela-knappen så jag kan inte dela men jag kan länka:

http://www.youtube.com/watch?v=a2RA0vsZXf8&feature=autoplay&list=FLAM9lFxPS7TI&index=11&playnext=6




Kommentarer

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0