Ny bloggdesign

Har skapat denna själv. Jag har äntligen tagit tag i bloggandet igen, men vi får se hur länge som det håller...

Men vad tycker ni om bloggdesignen? Jag blev otroligt nöjd faktiskt... Så ni kan inte få mig att ändra mig, men jag vill höra eran åsikt om den :)

Kan berätta om vad som hänt medans jag varit borta:
Jag har slutat NIAN :D
Jag har sommarjobbat för första gången. Det var jättekul och jag fick lön, som jag slitit :)
~~~~MIDSOMMAR~~~~
Husbilssemester. Varit bland annat i: Gränna, Linköping, Trollhättan och Göteborg. Ofc så var jag på liseberg :D Jag och brorsan vann en jättestor Ballerina (högsta vinsten), som ännu inte är uppäten.
Ute på landet i omgångar
Kompis sov över på landet
Fixar leg
Shoppat :D
...
och nu sitter jag här.

Inte gjort så jäääääättemkt, typ festat och sånt. Tkr inte att jag missar sånt.. saknar inte att festa. Men det jag skulle vilja göra mer i sommar är att:
Köpa studsmatta till landet
Åka kryssning
Besöka Grönan ett par gånger
Shoppa lite till
... och till sist: FÄRGA HÅRET!

Detta här hårfärgen jag ska fixa:



Jupp jag satsar på blont... eller gul/röd/blont... Vad nu folk kallar denna hårfärg.



Anyway, jag hoppas verkligen att ingen har slutat följa min blogg på grund av mitt dåliga uppdatering.
Jag ska bjuda på en massa musiktips och ett par foton från Liseberg senare ikväll, men just nu har jag ont i huvudet så jag vilar en stund.

Hare Gött :)


Kommentarer
Postat av: Sozz

designen blev jätte fin mariah :3

om du nån gång i framtiden vill ha hjälp med design så kan jag om du vill hjälpa dej :P ett exempel på bloggdesign jag gjort är: johannahsvensson.blogg.se

hehe en av mina kompisar :)

skulle aldrig sluta följa din blogg <3

2011-07-24 @ 15:04:07
Postat av: nattbarn - psykosflickan

Jag gillar den där färgen på håret, fast mitt har blivit ljusare eftersom det är blonderat många gånger, vill inte blondera igen för jag tycker det ser snyggt ut när mina mörkbruna rötter syns genom håret. Dessutom tror jag flera blonderingar skulle få mitt hår att bli så slitet att det bryts av. Fast jag vill ha vitt hår (med vit hårfärg) också, aldrig är man nöjd :P



Det är roligare att ha egen bloggdesign än "den vanliga" men jag har inte orkat laga någon till min blogg, skulle säkert KUNNA göra det, orkar bara inte sätta mig in i CSS just nu...

2011-07-25 @ 15:17:07
URL: http://nattbarn.blogg.se/

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0