Sammanfattning

Sitter nu och lyssnar på musik efter en lång dag . queen förståss x) Iallafall, det kändes som om lektionerna var så mkt längre än de brukar vara. Ärligt.. vi satt ju typ och läste hela lektionerna.. kan det vara därför ? På svenskan ser vi iaf en japansk anime-film. Spirited Away heter den. Jävligt bra film kan jag säga till er som inte sett. Vi ser den på japanska, rätt gulligt språk :)
Efter lunch hade vi NO och matte.. som verkligen inte är mina favoritämnen eftersom jag suger på dem. Hade det inte varit för att läraren som har oss i det så hade jag typ hatat det totalt. Men min lärare är bra som sagt :) Sista lektionen nu.. idrott. Idag hade vi is-vett. Vi fick ta på occ tjocka kläder och gå ut på isen en liten bit bort, ingen behövde trilla i iaf. Bra att inte jag gjorde det speciellt eftersom jag bara stod och frös. Borde kanske taigt på mig mer. Jag HATAR vintern... men... kanske gympaläraren hade rätt:
 "Det finns inget dåligt väder,
bara dåliga kläder"



Det märktes för när jag kom in igen sen efteråt så var mitt ansikte lika rött som mitt hår


"stööön"
Hoppas jag aldrig behöver gå ut förän det är plusgrader.. men går man i skolan så gör man.

Jaja nu ska jag gå och se Ghost Whisperer


Kommentarer
Postat av: Tatjana ♥

Minns du fortfarande vad den handlade om? Är nämligen bara nyfiken på ifall jag sett den or not ;)

2011-02-23 @ 17:16:54
URL: http://www.suntra.bloggplatsen.se

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0