I'm just singing

Ja. Inte för att någon vet eller kanske, om ni läst presentationen så sjunger jag mycket. De flesta säger att jag är bra på det. De som vågar iallafall. Många av mina musiklärare har sagt det så jag hoppas på det. Jag ska iaf söka in till estetiska programmet musik. Var vet jag inte, men för att komma till saken så är jag med i en tävling med Santa Maria. Man ska sjunga EMD:s låt Baby Goodbye. Skulle va otroligt tacksam om ni röstade på mig.

Gå in på den här länken för att rösta :

http://melodifestivalen2011.santamaria.se/?id=104

Skulle vara så otroligt gulligt :) <3

/ Mariah ( ja den där bilden ska komma snart... har bara inte haft tid :/ )

Kommentarer

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0