Ojojoj har ni inte märkt?

Eller ja är rätt säker på att ni har det. Anyway så har jag en ny design :D
Designen är gjort den sjukt bra och otroligt duktiga Anja! Stort tack till dig!

Jag älskar den så mkt! Färgen lila säger faktiskt mycket om mig. Om det inte är blått, svart, grått eller vitt så är det lila. Tihihi :) Än en gång: STORT TACK TILL DIG !! :)
strunta i vad jag skriver under här ;)

NU kan jag nog inte blogga så mkt mer. Har sån otroligt huvudvärk (för att jag knappt dricker någonting på dagarna... jag är nämligen otroligt dålig på det) Sen så har jag även otroligt ont i halsen (vet inte var det kom ifrån egentligen... kom efter att jag ätit för mkt.. vilket är olikt mig hehe)
Vet inte om jag fick en bloggryck eller så.. antagligen. Iallafall så kommer det inte bli så mkt mer bloggande innan jul. Jag är dålig på att uppdatera i vanliga fall men nu har jag mkt skolarbete att göra både i skolan och hemma. Så så mkt uppdateringar blir det inte.

Hoppas att ni tittar in ändå :)



(förra bloggdesignen har ni här ovan ^^)


Kommentarer
Postat av: Tatjana

Älskar din nya bloggdesgin <333

2011-12-07 @ 18:54:36
URL: http://suntra.bloggplatsen.se

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0