Crazy Lazy

Jag är jäkligt lat när det gäller att uppdatera bloggen som de flesta kanske märkt ^^

Men kan berätta lite om min dag :
1. Vaknade flera gånger mitt i natten och kunde inte sova
2. Latade mig framför teven tills jag var tvungen att åka till skolan
3. Kom typ någon minut försent till skolan men ändå i lagom tid till att få se min bildlärare få världens skrattattack xD
4. Åt jullunch i med klassen och grillade korv, kötbullar och potatis på adventsljusen (inte jag som gjorde det ;))
5. Kollade på juluppträdanden och fick sen gå. Jag var inte med för att jag är en liten fegis och inte vill uppträda innan jag lärt känna någon. Antagligen så kommer jag inte uppträda nästa år heller. Eller jag vet inte.. hoppas att jag gör det.. måste komma över min scenrädsla för jag har valt ut några bra låtar att sjunga ^^
6. Ringde mamma innan jag gick hem och fick reda på att brorsan rasat.. igen (han ramlade på gympan och bröt revbenen för ett par veckor sen men det var inte så allvarligt). Den här gången slog han i huvudet nmär han halkade på en hal skateboardramp.. eller ingen ramp men liknande.
7. Köpte donken till honom för att muntra upp honom och han blev nöjd ^^ (och till mig själv oxå eftersom jag inte åt upp maten i skolan och de använde tillslut min mat att grilla med x)
8. Promenerade till faromor med familjen för att vi inte ska fira jul med henne. Gav julklapp och fick julklappar :p Fikade dessutom och åt en jättegod kaka som hon bakat som jag aldrig någonsin hört om förut. Måste fika hos henne snart igen :O
9. Hemma och bloggar för att jag inte kommer på något mer att göra.


Jaaa.. en händelserik dag vare idag då ^^
Imorn ska jag iväg o klättra med min kompis med samma namn som jag :p

Ciao ;)




Kommentarer
Postat av: Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Fin blogg!

2011-12-22 @ 18:43:10
URL: http://jojjjjohs.se

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0