Back in school

GAAAAAHH!!! HJÄLP MIG SKOLKA?! Nej men jag är så jävla nervös.
GYMNASIET LIXOM FATTA!!!
Fyfan, dessutom har jag gått och blivit förkyld för att jag är så jävla nervös. Well, det ordnar sig om ngn vecka hoppas jag, men tills dess så kommer jag vara nervös varenda dag.

Hmmm, ni som går i gymnasiet, andra året, hur klarade ni er igenom första dagen? :)


Haha, man har gått från den här lilla saken till att bli gymnasie-elev. Snart är man vuxen också. Typ bara vuxna som säger det, men... fort tiden går o:




Kommentarer

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0