10 sanningar om mig

Tänkte att det var dags för att ni får veta lite mer om mig..

1. Jag är 175 cm lång och väger lite över 50 kg. Nästan underviktig men just nu väger jag normalt.
2. Jag hatar dansbandsmusik. Det är nog den enda musik jag inte tål.
3. Jag är lite mörkrädd men det håller på att försvinna ^^
4. Jag väljer hellre att lyssna på musik från youtube än spotify.
5. Förutom bloggarna i min länklista så läser jag: www.micah.myshowroom.se , www.vadfanskajagheta.se , www.epicfaiil.se och ibland www.kissies.se
6. Jag äter godis typ varje dag (i en liten mängd) men jag går sällan upp i vikt.
7. Jag har haft 4 olika mobiler sen jag fick min första när jag var 9 år.
8. Jag kan fortfarande titta på tecknat då och då. Tycker att det är rätt kul xD
9. Jag gillar att spela datorspel och tv-spel tack vare min lillebror ;D
10. Jag har haft 4 bloggar förut... tror jag.



Jag var brunett förut.. ^^




Kommentarer
Postat av: johanna

Nu är veckans blogg tävling uppe igen! Lycka till! Puss! :D

2011-08-15 @ 12:55:24
URL: http://nattstad.se/johannalicious
Postat av: johanna

- Jättekul att du är med och lycka till!

2011-08-15 @ 17:07:04
URL: http://nattstad.se/johannalicious
Postat av: Linda

Jag har tre stycken tävlingar i min blogg med fina priser (;

2011-08-15 @ 19:50:23
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros
Postat av: Sozz

Vaaaah ? :O

läser du inte egoinas blogg, egoina.se ? :P

Väldigt komisk blogg om random saker xD

2011-08-15 @ 20:08:31

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0