Våren är ett helvete

Visst, ni kanske inte håller med. Men ni bör ändå läsa det här.
När våren först kommer så börjar det med att snön smälter. Och det spelar ingen roll vilka skor man har på sig, för det läcker in ändå. Sedan när snön försvunnit så kommer alla löv och allt grus fram. Man kan inte direkt springa eller cykla för man halkar vilket som. Efter det så är det pollensäsong. Vissa kanske tycker det är fint med knoppar på träden, men jag tycker att det är skitjobbigt.

Skrev detta inlägg för att jag börjar känna av min pollenallergi. Eftersom det hände typ nyss så har jag inte tagit tabletter, ögondroppar eller något. Sitter nu och kliar mig i ögat och nyser... Längtar till sommaren !




Kommentarer

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0