Remember me

Fredagsmyset denna fredag gick ut på att se en drama film. Men varför just drama ? Jo, för att man vet att man kommer gråta sjukt mkt i slutet av en viss andledning, aint gonna tell ya. Men det jag kan berätta är filmen jag såg. Den fim ni måste se som jag såg nyss är *trumvirvel* Remember Me. Typ världens sjukt sorgligaste film jag sett på länge. I slutet började jag fan att gråta. Sitter typ och skakar när jag förstod vad som skulle hända.


Filmen handlar om 21-åriga Tyler som tappat kontrollen på sitt liv sedan hans äldre bror begick självmord. Han får ett väldigt negativt förhållade till hans far. Han gör allt för sin yngre syster. En kväll när han är ute på en bar med sin rumskompis Aidan så förändras hans liv helt. Tyler hamnar i ett bråk när han försökte stoppa ett, blev gripen. Hans pappa betalar borgen, men för att inte åka in så flörtar han med den polis som han blev gripen avs dotter, Ally. Men han utvecklar en bättre relation till henne än det var tänkt.



Vad hade ni laddat upp med inför fredagsmyset ?


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

SV: vad roligt att du är med och tävlar om att bli dagens blogg :D

2011-04-02 @ 15:02:15
URL: http://vadfanskajagheta.se

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0