Bara för mycket

Dagens låt är Bara för mycket från Tjenare Kungen




Ibland är det bara för mycket för mig,
ibland är det bara helt fel.
Ibland är det bara för mycket för mig,
ibland är det bara helt fel.

Skulle vart någonting
på någon helt annan plats,
skulle vart någon helt annan stans.
Ett rymdskepp eller båt, taxi eller tåg
vad som helst bara bort härifrån.

För ibland är det bara för mycket för mig,
ibland är det bara helt fel.
Ibland är det bara för mycket för mig,
ibland är det bara helt fel.

Just nu, just idag,
just i denna sekund
har jag just, just jag fått nog.
Jag ska lämna denna hålan
med blåljusen på.

Ibland blir det bara för mycket för mig,
ibland blir det bara helt fel.
Ibland blir det bara för mycket för mig,
ibland blir det bara helt fel.

Skulle vart någonting
på någon helt annan plats,
skulle vart någon helt annan stans.
Ett rymdskepp eller båt, taxi eller tåg
vad som helst bara bort härifrån.

Ibland är det bara för mycket för mig,
ibland är det bara helt fel.
Ibland är det bara för mycket för mig,
ibland är det bara helt fel.


Kommentarer
Postat av: Fatima

Hej :) Om du gillar foto, musik, konst & kreativa saker borde du kolla in min blogg :D! Följ jättegärna via bloglovin' med :) Följer tillbaka :D!

Puss <3

2011-04-13 @ 14:03:49
URL: http://fatimaplace.com

Att besöka är silver. Att kommentera är guld. Kom bara ihåg att inte skriva något kränkande. Ingen mår bra av det. I know where you live ;)

Namn:
Tittar du in ofta?br />
E-postadress: ( bara jag ser ;) )

Har du blogg? :) :

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0